A GOODWINE ÜZLETI BORKLUB tizenötödik estjén az énmárka témáját jártuk körül vendégeinkkel.
2018. április 26-án a Symbol Budapestben arról beszélgettünk, hogyan lehet manapság sikeresen énmárkát építeni, egyáltalán szükség van-e a rá, hogy arcot is kapcsolhassanak egy márkához az ügyfelek.
Beszélgetőpartnereink voltak:
Bánhidi Brigitta – közgazdász, „Az Év Coacha” 2012, vezetőfejlesztő
Gablini Gábor – a Gablini csoport tulajdonosa, a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetségének elnöke
Kulcsár Tibor – a Kulcs-Soft alapítója
dr. Kürti Sándor – Széchenyi-díjas üzletember, a Kürt Zrt. elnöke, részben tulajdonosa
Mészáros Róbert – branding tanácsadó, a BrandBirds megszállott márkaépítője
Köszönjük a finom borokat a Dúzsi Tamás és Családja Pincészetének.
Amit kóstolhattunk:
- Fürtike 2017
- Kékfrankos rozé 2017
- Merlot rozé 2017
- Kékfrankos válogatás 2013
- Grábóc cuvée 2011.