Következő időpont:

2019.05.09.

13. 2017 októbere - Járt utat a járatlanért, avagy hazai cégek külföldi piacra lépése

Minden eddiginél többen vettek részt a GOODWINE ÜZLETI BORKLUB tizenharmadik estjén.

2017. október 26-án egy új helyszínen, az Urban Betyárban vártuk kedves vendégeinket, hogy kicsit beszélgessünk a marketingvilág aktualitásairól, és a Harsányi Pincészet 5 tételes, impozáns borsorát végigkóstoljuk. Sem a beszélgetés, sem a borok, sem az új helyszín kapcsán nem kellett csalódnunk!

Beszélgetőpartnereink voltak:

dr. Kádas Péter – orvos, közgazdász, a 7Digits Growth Agency tulajdonosa, Golden Blog Díjas szerző.

Horváth Enikő – online marketing osztályvezető, MKB Bank Marketing és Kommunikációs Igazgatósága.

Klausz Melinda – ügyvezető, közösségi média specialista, a kozossegi-media.com vezetője

Vörös Tibor – a VIVA! Promóció értékesítési vezetője.

Harsányi Gábor – a Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatója és tulajdonosa.

Az est tanulsága, hogy ideje végiggondolni a marketingstratégiánkat. A platform szinte csak az online. A kulcsszó az, hogy minden mérhető.

A borokat köszönjük a Harsányi Pincészetnek, valamint a borásznak, Hős Nagy Henriknek az élménydús borismertetőket. 

Amit kóstultunk a borklubban: Harsányi Sárgamuskotály 2015, Harsányi Hős 2016, Harsányi Birtok Furmint 2015, Harsányi Ciróka Furmint 2016, Harsányi Hízelgő 2015.

 

Várjuk Önöket legközelebb 2018. február 8-án!